عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : چهار شنبه 14 خرداد 1393
بازدید : 189
نویسنده : جهان پسند
پنج-بامداد-پایان-پیام

نويسنده كتاب : آگاتا کریستی
ناشر كتاب : کتابخانه دیجیتال ایران
زبان كتاب : فارسی
تعداد صفحات : 91
حجم دانلود : 29 مگابایت

جنایت در یک روستای دورافتاده انگلیسی و در محیطی نیمه اشرافی رخ می‌دهد. راجر آکروید در اتاق کارش به قتل می‌رسد و نویسنده، بنابر سنت متداول «عصر طلایی»، نقشه منزل را در اختیار خوانندگان می‌گذارد، پرسوناژهای رایج رمان کلاسیک معمایی هم همگی حضور دارند، از سرپیشخدمت عصا قورت داده و مقرراتی (که رفتارش مشکوک است، ولی خواننده به او سوء ظن نمی‌برد) گرفته تا مستخدمه‌ها و آشپز و سرآشپز و سایر خدمه که جزو ملزومات این گونه آثارند. خواهر راوی داستان (دکتر دهکده که نقش دستیار کاوشگر را نیز ایفا می‌کند) یکی از بامزه‌ترین شخصیتهای رمان است، زیرا این زن خوش نیت و بی اندازه فضول مدام شایعه‌های مضحک و بی اساس را که با پشتکاری کم نظیر از اینجا و آنجا گرد آورده‌است، نقل قول می‌کند و باعث انبساط خاطر خوانندگان می‌شود.

کارآگاه ماجرا، جناب هرکول پوآرو که در همسایگی دکتر منزل دارد و راوی داستان او را «مرد کله تخم مرغی» می‌نامد، به شیوه‌ای کاملاً شرلوک هولمزگونه سؤالهایی ظاهراً بی ربط می‌کند که در آخر معلوم می‌شود تا چه اندازه مهم بوده اند؛ نظیر توجه خاصی که به رنگ چکمه‌های مظنون ماجرا نشان می‌دهد. همه رمانهای معمایی موفق این دوره، به نحوی به خواننده کلک می‌زنند و ترفندی که آگاتا کریستی در اینجا به کار بسته‌ است، برای آن ایام بی اندازه بدیع و بی نظیر بود.



:: موضوعات مرتبط: ادبیات , داستان های مذهبی , رمان , ,
:: برچسب‌ها: دانلود کتاب پنج بامداد پایان پیام , دانلود کتاب , دانلود رمان , دانلود رمان کتاب پنج بامداد پایان پیام , کتابخانه مجازی , آگاتا کریستی , کتابخانه دیجیتال ایران ,
تاریخ : 5 خرداد 1393
بازدید : 51
نویسنده : جهان پسند
تاریخ : سه شنبه 23 ارديبهشت 1393
بازدید : 223
نویسنده : جهان پسند

Payambaran دانلود داستان صوتی هایی از پیامبران   کتاب صوتی تصویری

این کتاب صوتی را می توانید در ادامه دانلود کنید.



:: موضوعات مرتبط: ادبیات , داستان های مذهبی , زندگینامه/سفرنامه , کتاب های صوتی , ,
:: برچسب‌ها: دانلود داستان صوتی هایی از پیامبران - کتاب صوتی تصویری ,
تاریخ : شنبه 9 فروردين 1393
بازدید : 116
نویسنده : جهان پسند

 بسمه تعالی

الیاس ، پیامبر خدا، در کنار بازار روز، در میدان شهر، بر سکویى سنگى ایستاده بود و خطاب به مردم شهر، با شور و حرارت ، سخن مى گفت :
- اى بنى اسرائیل ، چرا به تقوا و پرهیزگارى روى نمى آورید؟ آیا سزاوار است که بت (بعل ) را که از خویش هیچ اراده....ادامه مطلب



:: موضوعات مرتبط: ادبیات , داستان های مذهبی , ,
تاریخ : دو شنبه 26 اسفند 1392
بازدید : 100
نویسنده : جهان پسند

بسم الله الرحمن الرحیم

نام مبارک حضرت یونس 4 بار در قرآن ذکر شده ودر چند جا نیز بدون اشاره به نامش مطالبی ذکر شده ونیز یک سوره از قرآن به اسم ایشان میباشد.نام پدرش متا از عالمان وزاهدان وارسته ونام مادرش تنجیس بود................ادامه مطلب



:: موضوعات مرتبط: ادبیات , داستان های مذهبی , ,
تاریخ : شنبه 17 اسفند 1392
بازدید : 193
نویسنده : جهان پسند

بسم الله الرحمن الرحیم

( و لوطاً اذقال لقومه أتأ تون الفاحشة ما سبقکم بها من أحد من العالمین ، إنکم لتأ تون الرجال شهوة من دون النساء بل انتم قوم مسرفون ، و ما کان جواب قومه إلا أن قالوا أخرجوهم من قریتکم إنهم أناس یتطهرون ، فانجیناه و أهله إلا إمرأته کانت من الغابرین ، و أمطرنا علیهم مطراً فانظر کیف کان عاقبة المجرمین )

 

لوط فرزند هارون بن تارخ و برادرزاده ابراهیم خلیل است و بعضی گویند که او پسرخاله ابراهیم (ع) است و ساره خواهر او می باشد و ساره خود دختر لابن بن بتوبل بن ناحور است . به نقل طبرسی مراد از فاحشه در آیه سابق الذکر عمل شنیع لوط است که میان قوم لوط گسترش یافته بود . خداوند متعال قوم لوط را به مردمان مستی تشبیه کرده که عقل از سرشان پریده و به حال سرگردانی و تحیر به چپ و راست متمایل می شوند.............در ادامه مطلب بقیه داستان را بشنوید.



:: موضوعات مرتبط: ادبیات , داستان های مذهبی , ,
تاریخ : دو شنبه 12 اسفند 1392
بازدید : 154
نویسنده : جهان پسند

بسمه تعالی

یش از حضرت عیسی، حضرت یحیی بود، که مردم  را بسوی خدا دعوت میکرد. یحیی مردم را تعمید داده و ملکوت خدا را نزدیک می­دانست. بنابراین، عده زیادی به او روی آوردند و در نتیجه یحیی دارای شاگردان و پیروان بسیاری گشت.

یحیی نیز همانند عیسی با گناه و مخالفت با شریعت خدا مبارزه می­کرد و شاید همین مساله هم سبب شهادت او شده باشد. بنا به گزارش متی، شهادت او به همین علت بوده است:............ادامه مطلب



:: موضوعات مرتبط: ادبیات , داستان های مذهبی , ,
:: برچسب‌ها: داستان های پیامبران , داستان های انبیاء , داستان های انبیا , داستان های پیامبران الهی , داستان های مذهبی , داستان حضرت حضرت عیسی , داستان حضرت عیسی(ع) , پیامبران اولوالعزم , زندگینامه حضرت عیسی , زنگینامه عیسی(ع) , زندگینامه پیامبر عیسی , زندگینامه پیامبر عیسی(ع) , داستان عیسی بن مریم(ع) , داستان حضرت عیسی بن مریم , داستان حضرت عیسی بن مریم(ع) ,
تاریخ : شنبه 10 اسفند 1392
بازدید : 125
نویسنده : جهان پسند

داود علیه السلام براریكه سلطنت بنی اسرائیل تكیه زده و در اختلافات و درگیری آنها قضاوت و داوری می كرد، امور سیاست و اقتصاد قوم را به درایت و كفایت اداره می كرد و هر روز بنی اسرائیل نزد داود می آمدند و سرگذشت زندگی و مشكلات خویش را بیان می داشتند و نزاعهای خود را تشریح و استدلال می كردند و داود هم در تمام موارد با عدل و داد حكم می نمود.

در این دوران سلیمان كه یكی از فرزندان داود بود تنها یازده سال از عمرش می گذشت.......برای شنیدن داستان به ادامه مطلب رجوع کنید.



:: موضوعات مرتبط: ادبیات , داستان های مذهبی , ,
:: برچسب‌ها: داستان پیامبران , داستان انبیاء , داستان انبیا , داستان پیامبران الهی , زندگینامه پیامبران , زندگینامه پیامبران الهی , زندگینامه حضرت سلیمان , زندگینامه حضرت سلیمان(ع) , داستان زندگی حضرت سلیمان(ع) , داستان زندگی حضرت سلیمان , حضرت سلیمان , پیامبر سلیمان , حضرت سلیمان(ع) , پیامبر سلیمان ,
تاریخ : جمعه 9 اسفند 1392
بازدید : 114
نویسنده : جهان پسند

بسمه تعالی

حضرت داود علیه السلام پدر حضرت سلیمان علیه السلام و از پیامبران بزرگ الهی بود. داود در زبان عبری «داوید » تلفظ می‌شود و به معنای محبوب است.
نام حضرت داود علیه السلام شانزده بار در قرآن آمده و بخش هایی از زندگی وی نیز در آن منعکس گردیده است که در زیر به بخشی از آن اشاره می‌شود:

-- پیروزی داود علیه السلام بر جالوت ستمگر: در آیه 252 سوره بقره آمده است که حضرت داود، جالوت فلسطینی را در نبردی تن به تن کشت و خداوند به وی پادشاهی ارزانی داشت.
......با زندگی این پیامبر الهی هم اگر می خواهید آشنا شوید به ادامه مطلب بروید.



:: موضوعات مرتبط: ادبیات , داستان های مذهبی , ,
تاریخ : چهار شنبه 7 اسفند 1392
بازدید : 157
نویسنده : جهان پسند

بسمه تعالی

دوستان عزیز باز هم با داستان زندگی پیامبری دیگر از پیامبران خدا آمدیم.این بار می خواهیم داستان کلیم الله را برای شما بیان کنیم و با زندگی وی آشنا شوید و از معجزاتی که ایشان داشتند درس بگیرید و ایمانتان را نزد خدا بیفزویید.

پس به ادامه مطلب بروید تا از زندگینامه یکی دیگر از گرامی ترین افراد خدا آشنا شوید.



:: موضوعات مرتبط: ادبیات , داستان های مذهبی , ,
تاریخ : یک شنبه 4 اسفند 1392
بازدید : 134
نویسنده : جهان پسند

بسم الله الرحمن الرحیم

باز هم با نام و داستان یکی دیگر از مقربان خدا آمدیم تا برای شما بازگو کنیم و شما هم از همین داستان ها که از قرآن مجید گرفته شده است پند و عبرت بگیرد.امروز داستان حضرت اسماعیل را برای شما به نمایش گذارده ایم تا با این پیغمبر خدا نیز همچنان آگاه هستید آگاه تر شوید.ایشان پسر ابراهیم خلیل الله هستند و جد آخرین پیامبر خدا محمد مصطفی(ص) هستند.

برای دیدن داستان این پیغمبر هم به ادامه مطلب رجوع کنید.



:: موضوعات مرتبط: ادبیات , داستان های مذهبی , ,
تاریخ : شنبه 3 اسفند 1392
بازدید : 135
نویسنده : جهان پسند

بسمه تعالی

نام:داستان حضرت بعقوب(ع) و حضرت یوسف

مولف:نویسنده اول وبلاگ

منبع:گردآوری شده از قرآن و کتب و اینترنت

زبان:فارسی

دانلود

توضیحات:حضرت یعقوب از پیامبران الهی که از نوادگان ابراهیم خلیل الله است که پسر اسحاق می باشد نام پسرش یوسف است.که ما در این داستان شرح حال این دو انسان مکرم شده نزد خدا را بیان می کنیم برای شنیدن داستان به ادامه مطلب رجوع کنید یا هم می توانید به وسیله گرینه دانلود آن را دانلود کنید.

دوستان عزیز کسانی که تمایل به دانلود دارند که دانلود کنند.اما کسانی که تمایل فقط به خواندن کتاب دارندبه ادامه مطلب رجوع کنند.



:: موضوعات مرتبط: ادبیات , داستان های مذهبی , ,
:: برچسب‌ها: داستان حضرت یوسف , داستان حضرت یوسف(ع) , حضرت یوسف(ع) , حضرت یوسف , پیامبر یوسف , گم شدن یوسف , پیامبر یعقوب(ع) , پیامبر یعقوب , حضرت یعقوب , حضرت یعقوب(ع) , داستان حضرت یعقوب , داستان حضرت یعقوب(ع) , داستان زندگی حضرت یعقوب , داستان زندگی حضرت یعقوب(ع) , داستان زندگی حضرت یوسف , داستان زندگی حضرت یوسف(ع) ,
تاریخ : جمعه 2 اسفند 1392
بازدید : 109
نویسنده : جهان پسند

بسمه تعالی

لطفا به نوشته زیر توجه کنید:

حضرت ابراهیم(ع)............حضرت اسماعیل(ع)........حضرت محمد(ص)

                     ............حضرت اسحاق(ع)...........حضرت یعقوب(ع)...........حضرت یوسف(ع)

ما می خواهیم از نسل حضرت اسحاق شروع کنیم .داستان حضرت ابرهیم (ع)که با نمرود بود به پایان رسید اما امروز نوبت حضرت اسحاق است.پس برای دیدن آن به ادامه مطلب بروید.

قسمتی از داستان:

 



:: موضوعات مرتبط: ادبیات , داستان های مذهبی , ,
:: برچسب‌ها: داستان های پیامبران , داستان های انبیاء , داستان های انبیا , داستان های پیامبران الهی , داستان های مذهبی , داستان حضرت اسحاق , داستان حضرت اسحاق(ع) , داستان پیامبر اسحاق(ع) , داستان پیامبر اسحاق(ع) ,
تاریخ : پنج شنبه 1 اسفند 1392
بازدید : 105
نویسنده : جهان پسند

بسمه تعالی

ما در پست هایمان سعی کردیم هیچ چیزی کم نگذاریم.در این پست می خواهیم داستان پدر همه ی پیامبران و انسان و اصلا خلقت انسان را برای شما طبق آیات صریح قرآن بیان کنیم.داستان اولین انسان که توسط خداوند رحمان از خاک به وجود آمد و در واقع باید گفت که در این مطلب ما داستان پدر پدرانمان را بیان می کنیم.پس با ما باشید با این داستان.

قسمتی از داستان:

هنگامی ‌که آدم از فیض پروردگار لبریز گشت و شعله‌هایی از نور علم او برگرفت‌، خداوند به او دستور داد که فرشتگان را از آن‌چه آنان در شناختنش ناتوان ماندند و فهم آنان از دانش در مورد آن قاصر ماند، خبر دهد تا بدین‌وسیله فضل خود را آشکار و حکمت جانشین شدن خود را بیان نماید؛ جانشین خداوند فرشتگان......در ادامه مطلب



:: موضوعات مرتبط: ادبیات , داستان های مذهبی , ,
:: برچسب‌ها: داستان خلقت انسان , داستان پدر انسان ها , داستان حضرت آدم , داستان حضرت آدم(ع) , حضرت آدم , حضرت آدم(ع) , زندگینامه حضرت آدم , زندگینامه حضرت آدم(ع) , اولین پیامبر , اولین انسان , آدم و حوا , حضرت آدم و حوا ,
تاریخ : دو شنبه 28 بهمن 1392
بازدید : 102
نویسنده : جهان پسند

بسمه تعالی

در این پست می خواهیم باز هم پیامبری دیگری را به شما معرفی کنیم

و داستان های مرتبط با او را بیان کنیم.حضرت صالح،از انسان های پاک و نزدیک

به خدا و همچنین یکی از پیامبران هادی بشریت که به سوی قوم ثمود مأمور

شد.

معجزه ایشان هم شتری بود که با دعا ایشان نزد خدا از دل کوه بیرون آمد اما بازهم

آن انسان سنگ دل که در قلوبشان نفوس شیطان جریان داشت به او تهمت جادوگری

زدند و در آخر توسط عذاب الهی از بین رفتند.



:: موضوعات مرتبط: ادبیات , داستان های مذهبی , ,
تاریخ : جمعه 18 بهمن 1392
بازدید : 175
نویسنده : جهان پسند

بسمه تعالی

هود (ع)یکی از پیامبران الهی،که به قوم عاد مأمور شده بود و سرانجام قوم عاد به دلیل مخالفت با پیامبر خدا مورد عذاب واقع شدند و همگی آنان از بین رفتند.قوم عاد از قوم هایی بودند که برترین نعمات به آنان داده شده بود اما آنان به جای تشکر از خدا،بت ها را عبادت می کردند و مورد عذاب الهی واقع شدند.این کتاب جمع آوری شده و خلاصه شده می باشد.

قسمتی از داستان:

ایشان حدود 2648 سال بعد از حضرت آدم(علیه السلام)به دنیا آمدند نام پدر ایشان عبدالله و نام مادرش هم بکیه بود.جد بزرگوار او بعد از هفت واسطه به حضرت نوح(ع) می رسد.ایشان پیامبری از سوی خدا به سوی قومی که در مکانی با نام احقاف زندگی می کردند فرستاده شدند،که در اصطلاح به این قوم،قوم عاد گفته می شود که قرآن از این قوم بسیار یاد کرده است......در ادامه مطلب

 

 



:: موضوعات مرتبط: ادبیات , داستان های مذهبی , ,
:: برچسب‌ها: قوم هود , احقاف , شهر احقاف , یمن , عمان , داستان حضرت هود(ع) , داستان هود(ع) , زندگی نامه هود , زندگینامه هود , زندگینامه هود(ع) , پیامبر هود(ع) , قوم عاد , رسالت حضرت هود ,
تاریخ : شنبه 28 دی 1392
بازدید : 125
نویسنده : جهان پسند

بسم الله الرحمن الرحیم

اصحاب مدین(نوشته:جوادمحدثه)

داستان قوم شعیب وسرنوشت مردم مدین:

درمنطقه مسیرحجازبه شام،سرزمینی بودبه نام مدین که مردم آن عرب زبان بودند.زندگی آنان ازراه تجارت وبازرگانی می گذشت وچون درمسیرراه تجاری بودند،درآمدشان ازهمین طریق بودوباکالاوپول واجناس بازرگانی سروکارداشتندوفریب شیطان آنان رابه کم فروشی وتقلب ودستکاری درپیمانه ووزنه های سنجش واداشته بود.آن هاازنظراعتقادی نیزدچاربت پرستی بودندوبادین توحید،بیگانه.خداوند، برطبق سنت خویش برای هدایت بشر،حضرت شعیب رابرای دعوت آنان به صلاح دست کشیدن ازشرک وستم اقتصادی وظلم درحق دیگران مبعوث کرد.

قرآن کریم می فرماید:

شعیب رابه سوی قوم مدین فرستادیم.به آنان گفت:ای قوم من!خدارابپرستید،شماجزاومعبودی ندارید.ازکیل هاو وزنه هانکاهید................در ادامه مطلب



:: موضوعات مرتبط: ادبیات , داستان های مذهبی , ,
تاریخ : چهار شنبه 18 دی 1392
بازدید : 270
نویسنده : جهان پسند

بسم الله الرحمن الرحیم

در این متنی که برای شما بینندگان عزیز پست شده است برای شما داستان دوست خدا یعنی ابراهیم(ع) و نمرود را به تصویر کشیده ایم که فایل برای دانلود کتاب هم درحال آماده سازی می باشد که در روزی مشخص عرضه خواهد شد اما در این داستان پیامبر ابراهیم و جنگ وی با نمرود نقل شده است و همچنین نام پدر و تمامی مشخصات حضرت ابراهیم در این متن آورده شده است.

قسمتی از داستان:حضرت ابراهیم را در جلوه بزرگان شهر احضار کردند.از او پرسیدند:«آیا تو بت ها را شکسته ای و به خدایان ما توهین کرده ای حضرت فرمودند:«خیر این کار،کار بت بزرگ است.»نمرود گفت:«بت ها که قادر به حرکت نیستند



:: موضوعات مرتبط: ادبیات , داستان های مذهبی , زندگینامه/سفرنامه , ,
:: برچسب‌ها: ابراهیم خلیل الله , حضرت ابراهیم , پیامبر ابراهیم , داستان ابراهیم خلیل الله , داستان حضرت ابراهیم , خلیل خدا , داستان حضرت ابراهیم(ع) , پیامبران اولوالعزم , جد انبیاء , داستان نمرود و ابراهیم(ع) , داستان حضرت ابراهیم و نمرود ,
تاریخ : چهار شنبه 27 آذر 1392
بازدید : 202
نویسنده : جهان پسند

بسم الله الرحمن الرحیم

 

این بار برای شما دوستان عزیز داستان کشتی نوح  را آورده ایم تا به صورت آنلاین در ادامه مطلب آن را بخوانید و عبرت و پندهای مختلفی را بگیرید و همچنین با پیامبران الهی که برگزیده ترین انسان هستند با آنها بیشتر آشنا شوید.

قسمتی از داستان:همه مردم کافر شده بودند وبه جای خداوند یکتا،بتهایی ازسنگ وچوب را می پرستیدند.در میان بت ها دو بت یغوث ویعوق از همه محبوب تر بودند.آن ها یغوث را آفریننده زمین......ادامه مطلب



:: موضوعات مرتبط: ادبیات , داستان های کودکانه , داستان های مذهبی , زندگینامه/سفرنامه , ,
:: برچسب‌ها: داستان حضرت نوح , داستان پیامبران , زندگی نامه ی بزرگان , پیامبران الهی , کشتی نوح , پیامبران اولوالعزم , کشتی بزرگ نوح , داستان کشتی نوح , داستان نوح(ع) , پیامبر نوح(ع) , حضرت نوح(ع) ,
تاریخ : دو شنبه 25 آذر 1392
بازدید : 346
نویسنده : جهان پسند

کودکان عزیز حتما که داستان حضرت ایوب را شنیده اید و می دانید که ایشان به صبر و بردباری معروف هستند با اینکه خداوند حضرت ایوب را مورد آزمایش سنگین قرار داد اما وی گوش به حرف شیطان رجیم نسپارد و تن به ناشکری به خدا نداد با هم داستان پیامبر ایوب را می بینیم تا از آن درس های بزرگی ار بگیریم.

قسمتی از داستان:ایوب ازپیامبران بزرگ خداوندبودودرسرزمین یمن زندگی می کرد.اودارای مال وثروت فراوان بودوگله های گاو وگوسفندواسب وچراگاه های بسیاروباغ هاوگندم زارهای پهناورداشت.ولی باوجوداین ثروت ها،مانندمردم فقیرزندگی می کرد...



:: موضوعات مرتبط: ادبیات , داستان های کودکانه , داستان های مذهبی , زندگینامه/سفرنامه , ,
:: برچسب‌ها: داستان حضرت ایوب , داستان پیامبران , زندگی نامه ی بزرگان , پیامبران الهی ,

صفحه قبل 1 صفحه بعد

وبسایت کتابخانه مجازی 92-93

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 149
بازدید دیروز : 15
بازدید هفته : 170
بازدید ماه : 170
بازدید کل : 6831
تعداد مطالب : 532
تعداد نظرات : 31
تعداد آنلاین : 1

RSS

Powered By
loxblog.Com